Vnos elektronskega katastra v Pogrebnem podjetju Maribor

V tem tednu smo začeli z vnosom starih kartotek v nov elektronski kataster (elektronska kartoteka). Začetni testni vnos nekaj datotek je potekal brez večjih težav. Presenetil nas je edino čas potreben za vnos ene kartoteke, saj je bil občutno daljši od predvidenega. Časi za vnos ene elektronske kartoteke so se gibali med 13 in 18 minut. Predvsem je pri takem vnosu potrebno imeti dober skener, ki omogoča skeniranje večih dokumentov hkrati. Pri testnih vnosih smo dokumente namreč skenirali s skenerjem s katerim smo morali skenirati vsak list posebej. Ena kartoteka lahko ima tudi več prilog in pogosto se zgodi, da moramo poskenirati tudi 5 ali 6 dodatnih dokumentov. Zato je predpogoj za učinkovit vnos starih kartotek in dokumentov kvaliteten in hiter skener.

Pri vnosu datotek bo tako potrebno optimizirati več postopkov ter tako kar se da skrajšati vnos ene fizične kartoteke. V primeru, da skrajšamo čas za vnos ene kartoteke na 10 minut in ob predpostavki, da je potrebno vnesti cca 25.000 kartotek, lahko izračunamo, da bo vnos kartotek trajal cca. 4000 delovnih ur. Ali z drugimi besedami dve človek leti delovnih ur 40 urnega delovnega tedna.

Comments are closed.